Jsme přední specialista na bambusové oblečení a naším cílem je dostat ho do každého šatníku. 

Jsme česká rodinná firma působící na trhu od roku 2010 prostřednictvím internetového a kamenného obchodu specializujícího se na výrobu bambusového oblečení. Vyvinuli jsme se stejně jako mnoho rodinných firem "z obývacího pokoje", ze kterého jsme před lety hledali vhodná trička, na který bychom tiskli své kreativní designy. V té době jsme se poprvé setkali s bambusem a ten nás svými vlastnostmi nadchl. Na českém ani evropském trhu jsme však nenašli bambusové trička, která by svým složením, střihem a kvalitou ušití odpovídala naším nárokům a tak jsme se vydali cestou vlastní výroby a od počátku jsme šili oblečení pod vlastní značkou (původně Afekt, s otevřením kamenného obchodu v Praze v roce 2013 došlo ke změně na Bambutik).

První nabídka černých a bílých triček s krátkým rukávem se postupně rozšiřovala - přibyla nyní velmi žádaná kolekce triček pod košili, dámské elegantní topy, spodní prádlo, ponožky, legíny, noční prádlo a další produkty z bambusové viskózy. Na vývoji a prodeji bambusového oblečení se kromě čtyř stálých pracovníků (majitelé Adam a Dana Jermanovi a dvě asistentky Kristýna a Soňa) podílí i česká návrhářka Lucka Vlášková, příležitostní brigádníci a několik stálých externích spolupracovníků. 

Klíčovou roli ve výrobě však sehrává česká šicí dílna v severních Čechách, která i přes zoufalý nedostatek pracovních sil v šicím průmyslu plní naše náročné požadavky na kvalitu, který je pro nás zásadní. Pečlivě volíme technologii jednotlivých švů a zpevňujících doplňků na nejvíce namáhaných místech a dbáme na poctivé zpracování výrobku s dlouhou životností. 

Vyrábíme oblečení nejen pro sebe a pro naše zákazníky, ale i pro firmy (již třikrát jsme byli hrdým dodavatelem vánočních dárků pro skupinu PPF), a i pro ty, kteří hedvábnou jemnost bambusu potřebují nejvíce - např. David s nemocí motýlích křídel, pro kterého jsme v roce 2016 ušili speciální kolekci triček a legín. 

Současně si všichni v Bambutiku velmi zakládáme na kvalitním zákaznickém servisu a reakce našich zákazníků potvrzují, že je to správně.